DYNASTY WARRIORS 9: „Kostium Yanga” dla Zhuge Lianga
Ta zawartość zostanie wycofana ze sprzedaży 30 czerwca 2022. Jej nabywcy będą z niej mogli korzystać także po tym terminie. Udostępniony zostanie dodatkowy strój dla Zhuge Lianga – „Kostium Yanga”. ▼Jak używać: Na ekranie tytułowym wybierz Gallery – Characters, a następnie Zhuge Lianga. W kategorii Change Costume wybierz Regular Costume. Podczas gry można przejść do Hideaway i stamtąd wybrać Change Costume i następnie Regular Costume. Następnie wybierz Zhuge Lianga, a potem Regular Costume.Tak czy inaczej trzeba dotrzeć w grze do momentu, w którym będzie możliwe wybranie Zhuge Lianga.