Dying Light: The Beast - Castor Woods Prepper Bundle
Udało ci się przygotować na koniec świata, ale zombie? Trudno przewidzieć taki rozwój wydarzeń. Mimo wszystko nie możesz pozwolić, żeby przygotowania poszły na marne.