Dying Light: The Beast Deluxe Upgrade Pack
Ulepsz swoją wersję gry do Edycji Deluxe i osiągnij wyższy poziom rozrywki w Dying Light: The Beast. Z ulepszeniem zyskasz oficjalną ścieżkę dźwiękową autorstwa Oliviera Derivière, kolekcję tapet z Dying Light: The Beast, wyjątkowy pakiet „Prepers z Castor Woods” oraz szczegółową mapę turystyczną z notatkami i wartymi odwiedzenia miejscami.