Dying Light: Season Pass
Odkryj nowe pokłady rozrywki poza murami Harran. Korzystając teraz z oferty Season Pass otrzymasz rozszerzenie Dying Light: The Following całkowicie za darmo (dostępne po premierze). W tym fabularnym dodatku opuszczasz miejską dżunglę, żeby odkryć nową krainę pełną zagadkowych postaci, śmiercionośnej broni i mrożących krew w żyłach zadań. Zasiądź za kierownicą terenowego buggy, zachlap koła litrami zombiaczej krwi i przełącz brutalność kreatywną na piąty bieg. A już teraz ciesz się trzema paczkami DLC. Sprawdź się w ekskluzywnych wyzwaniach Cuisine & Cargo, zdobądź dodatkowe bronie i stroje, a także weź udział w The Bozak Horde - trybie rywalizacji dla tych, którzy sztukę przetrwania opanowali do perfekcji.