Dying Light 2 Stay Human: The Walking Dead Bundle
Uczcij 20-lecie kultowej serii „The Walking Dead” dzięki temu wyjątkowemu pakietowi! Wciel się w zaradnego przywódcę Ricka Grimesa lub chwyć za jedną z najbardziej kultowych broni. I pamiętaj, mimo że to oczywiste: „Jeśli coś nie żyje, to należy to zabić!”. Ten pakiet zawiera: Lucille + schemat – ta pałka jest niezwykle śmiercionośna, świetnie nadaje się do rozłupywania głów zarażonych. Katana Michonne + schemat – wykorzystaj swój kunszt posługiwania się mieczem – uzbrój się w tę katanę i w swoje śmiercionośne umiejętności. Nóż Negana + schemat – używaj tylko wtedy, gdy Lucille nie patrzy. Paralotnia „The Walking Dead” – jeśli ulicami rządzą nieumarli, lepiej trzymać się z daleka. Strój Ricka Grimesa – mieszkańcy mają szanować ten mundur. Nawet ci nieżywi.