Techland S.A.Akcja i przygoda
Czerp pełnię wrażeń z gry w Dying Light 2 Stay Human dzięki Digital Extras Edition! Dying Light 2 Stay Human: Digital Extras Edition zawiera: Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition wraz z DLC Bloody Ties* Cyfrową ścieżkę dźwiękową z gry** Cyfrowy artbook** Tapetę** Cyfrowy komiks** * Uwaga: DLC należy pobrać osobno Od czasu wydarzeń z poprzedniej części gry minęło dwadzieścia lat. Wirus zwyciężył, a ludzkość powoli wymiera. Wcielasz się w rolę Aidena Caldwella, wędrującego pielgrzyma, który dostarcza towary i przekazuje wieści, stanowiąc łącznik między nielicznymi osadami ocaleńców na pustkowiach wyniszczonych przez wirusa zombie. Twoim prawdziwym celem jest jednak odnalezienie młodszej siostry Mii, z którą rozdzieliłeś w trakcie ucieczki przed eksperymentującym na was bezwzględnym dr. Waltzem, gdy byliście dziećmi. Przeszłość nie daje ci spokoju, więc w końcu postanawiasz się z nią zmierzyć, kiedy okazuje się, że Mia może nadal żyć i mieszkać w Villedor – ostatnim mieście na Ziemi. Wkrótce trafiasz do rozdartej konfliktem osady. Walka jest krwawa i wymaga kreatywności, więc szlifuj swoje umiejętności, by pokonywać hordy zombie i zdobywać sojuszników. Przemierzaj miasto, biegaj po dachach i budynkach Villedor w poszukiwaniu ukrytych w odległych miejscach łupów i miej się na baczności w nocy. Po zachodzie słońca ulice opanowują potwory. ŚWIAT PO APOKALIPSIE Piętnaście lat temu ludzkość została wyniszczona przez Upadek – klęskę, która zmieniła świat na zawsze. W roku 2036 istnieje już tylko kilka osad, a ludzkość powoli wymiera, ustępując miejsca nowemu gatunkowi – hordzie niezmordowanych zombie. DZIEŃ JEST DLA ŻYWYCH, NOC DLA ZARAŻONYCH Za dnia ocaleńcy starają się wieść tu normalne życie. Wydaje się, że wszystko jest w porządku… Dopóki nie zapadnie zmrok. Kiedy gaśnie ostatni promień słońca, na ulice wychodzą inni, straszniejsi mieszkańcy miasta. Ten, kto nie będzie wystarczająco czujny i zbyt długo pozostanie w objęciach mroku, może już nigdy się z nich nie wyrwać. MUSISZ SIĘ PORUSZAĆ, BY PRZETRWAĆ Nie każdą walkę da się wygrać. Czasami lepiej jest wziąć nogi za pas – na szczęście znasz się na tym jak mało kto. Parkour umożliwia ci ucieczkę, kiedy wróg ma przewagę. Skacz po dachach, bujaj się na linie z hakiem i nie tylko. Rób wszystko, co możesz, żeby uciec przed istotami nocy. WALCZ OSTRO I KREATYWNIE W tak niebezpiecznym świecie przetrwać mogą tylko najsilniejsi. Bez względu na to, czy wolisz miażdżyć, siec, czy ćwiartować swoich przeciwników, wykazuj się kreatywnością! Łącz walkę i parkour, by odpierać wszystkie rodzaje zagrożeń i wychodzić cało z każdego starcia. CO CZTERECH PIELGRZYMÓW, TO NIE JEDEN Z przyjaciółmi przetrwanie w Villedor jest łatwiejsze. Połącz siły z maksymalnie trzema innymi graczami, by zwiększyć swoje szanse. Wspólnie poznawajcie historię, podejmujcie się wyzwań w Azylu Pielgrzymów lub po prostu siejcie spustoszenie na ulicach miasta.