Drive On Moscow
Drive on Moscow: War in the Snow, gra strategiczna nagradzanych twórców Battle of the Bulge, pozwala Ci przejąć dowodzenie nad wojskami w kulminacyjnej bitwie II wojny światowej! Wciel się w rolę Sowietów i broń ojczyzny lub poprowadź odważną ofensywę sił Osi na radziecką stolicę. Poprowadź wojska przez szczegółowo dopracowaną mapę kampanii, przejmując terytoria i opracowując nowe strategie. Na drodze do zwycięstwa musisz stawić czoła przeciwnikom, dużym odległościom i skrajnym warunkom pogodowym. Dzięki impulsowemu systemowi turowemu możesz aktywować pojedyncze sektory. Wybierz mądrze, gdyż czas jest na wagę złota, a każdy ruch może zadecydować o powodzeniu lub porażce kampanii.