DRAGON BALL Z: KAKAROT - DAIMA: Adventure Through The Demon Realm Part 1
Poznaj świat Dragon Ball DAIMA, zupełnie nowej serii anime Dragon Ball! Wyrusz w ekscytującą przygodę pełną akcji i niebezpieczeństw wraz z Glorio, Szinem i Panzy, aby uratować porwanego Dendiego i przywrócić Son Goku jego pierwotną postać. Eksploruj Trzeci Świat Demonów, miejsce pełne latających wysp i tajemniczych niebiańskich nasion, i baw się do woli! Zawartość dodatku DLC: - Nowy scenariusz - Nowe superataki - Nowe znaki duszy - I wiele więcej! DAIMA: Przygoda w Królestwie Demonów Część 1 jest dostępna nawet przed ukończeniem głównej fabuły. *Ten dodatek DLC znajduje się również w pakiecie DAIMA: Przygoda w Królestwie Demonów oraz innych zestawach. Uważaj, aby nie kupić tej samej zawartości dwukrotnie.