DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack (Windows)
Ten pakiet 3 stempli przedstawia najsłynniejsze bohaterki ze świata DRAGON BALL: Bulmę i Androida 18. Jest też Android 21, zupełnie nowa postac, której stworzenie nadzorował sam Akira Toriyama. Stempli można użyć w lobby online, ale także w trybie powtórek, aby wyrazić swój styl i wejść w interakcje z innymi graczami! Wymagana sprzedawana osobno gra DRAGON BALL FighterZ.