DRAGON BALL FighterZ - Anime Music Pack
Pakiet muzyczny anime zawiera w sumie 11 utworów z oryginalnego anime DRAGON BALL, DRAGON BALL Z, a nawet DRAGON BALL GT! Walcz, słuchając ulubionych otwarć i zakończeń ("CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER" itd…) ale także kultowej muzyki w tle. To spełnienie marzeń każdego fana DRAGON BALL i prawdziwa muzyka dla uszu! Wymagana sprzedawana osobno gra DRAGON BALL FighterZ.