Czarne Emporium to cztery wysokopoziomowe sklepy z wyjątkowym uzbrojeniem, potężnymi akcesoriami, nowymi materiałami i schematami rzemieślniczymi oraz innymi rzadkimi przedmiotami. Dodatek umożliwia też zmianę wyglądu twarzy postaci za pośrednictwem Lustra Transformacji. Czarne Emporium dostępne jest z poziomu stołu narad i pozwala jeszcze bardziej spersonalizować twoją Inkwizycję. Pobierz za darmo już dziś!