Dostawa samochodu Volkswagen Touareg NF 2011
W skład tego zestawu wchodzi VOLKSWAGEN TOUAREG NF 2011 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Volkswagen Touareg miał być wozem terenowym, którym jeździłoby się niczym sportową bryką. Model z 2011 roku to najbardziej innowacyjny VW w historii, na dodatek wyposażony w silnik o mocy 340 bhp… No, to jest to. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.