Dostawa samochodu Spyker C8 Aileron
W skład tego zestawu wchodzi SPYKER C8 AILERON wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia, unikatowymi felgami i naklejką. Jeśli masz ochotę na prędkość w wydaniu holenderskim, Spyker C8 to trafny wybór. Ulepszony Aileron oferuje zmodyfikowane nadwozie i większą prędkość maksymalną. Spyker C8 to prawdziwa błyskawica, która nigdy cię nie zawiedzie. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.