Dostawa samochodu Saleen S7 Twin-Turbo
W skład tego zestawu wchodzi SALEEN S7 TWIN-TURBO wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia, unikatowymi felgami i naklejką. Jeśli szukasz czegoś naprawdę mocnego, wypróbuj Saleena S7. Pierwszy amerykański supersamochód cechuje się nietypowym nadwoziem zapewniającym niezrównaną przyczepność, a silnik o mocy 750 KM pozwala rozpędzić go do ponad 385 km/h! S7 to amerykańska potęga, która pozwoli ci zmieść konkurencję. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.