Dostawa samochodu Mercedes-Benz C 63 AMG Coupé Black Series
W skład tego zestawu wchodzi MERCEDES-BENZ C 63 AMG Coupé Black Series wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia, unikatowymi felgami i naklejką. C 63 AMG Black Series to wyjątkowo groźny model coupé. Cechuje się niesamowitą aerodynamiką i jeszcze większą mocą niż inne AMG. To doprawdy imponujący wóz zarówno na tor, jak i na szosę! W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.