Dostawa samochodu McLaren F1
W skład tego zestawu wchodzi McLaren F1 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia, unikatowymi felgami oraz naklejką. McLaren F1 to ważny element historii motoryzacji, który zmienił oblicze supersamochodów w XX wieku. Przez pewien czas rekord prędkości uzyskanej w aucie produkcyjnym należał do bolidów McLarena. Wynosił on 243 mile (391 km) na godzinę. Tę niesamowitą prędkość uzyskano za sprawą przełomowych technologii, takich jak umiejscowienie kierowcy pośrodku pojazdu i wykorzystanie komory silnika pokrytej złotem.