Dostawa samochodu Chevrolet Corvette C3
W skład tego zestawu wchodzi CHEVROLET CORVETTE C3 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Trzecia generacja klasycznego amerykańskiego wozu sportowego. To właśnie ten model, zwany „Mako”, zastąpił C2 Stingraya. Cechuje się on silnikiem V8 i smukłą linią nadwozia. Do trzech razy sztuka, ale to auto powinno być twoim numerem jeden. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.