Dostawa samochodu Chevrolet Corvette C2
W skład tego zestawu wchodzi CHEVROLET CORVETTE C2 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Klasyczna opływowa linia skrywa wszystko, co najlepsze, jak choćby drzemiący pod maską potężny silnik V8. To historyczne już auto jest produktem ekskluzywnym – wśród posiadaczy nie brakuje gwiazd kina i astronautów NASA! W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.