Dostawa samochodu Alfa Romeo 4C
W skład tego zestawu wchodzi ALFA ROMEO 4C wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Ta mała rakieta zawdzięcza urodę modelowi 8C. Choć ma tylko cztery cylindry, może się rozpędzić do 257 km/h! Dwuosobowe auto przywołuje na myśl klasyczne wozy sportowe, choć nie waży nawet tony! Młodsza siostra nie zadowoli się drugim miejscem. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.