Dostawa samochodu Abarth 500
W skład tego zestawu wchodzi ABARTH 500 wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Pierwszy model z tej serii zadebiutował w 1949 roku i zyskał popularność jako jeden z pierwszych samochodów do jazdy w mieście. Sześćdziesiąt pięć lat później jego potomek wciąż rządzi na ulicach, a tuning Abartha dodaje mu ostrego kopa. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.