Dostawa samochodu 2013 SRT Viper GTS
W skład tego zestawu wchodzi 2013 SRT VIPER GTS wraz z oficjalnymi kolorami nadwozia i unikatowymi felgami. Nie zadzieraj z Viperem – każdy ci to powie. Ten drapieżnik stanowi najnowszy model w serii dwuosobowych samochodów wyposażonych w silnik V10 o mocy 640 KM. Jad tej żmii z pewnością okaże się zabójczy dla twoich rywali. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.