Don't Knock Twice
„Don't Knock Twice” to pierwszoosobowa gra z gatunku horror oparta na mrożącej krew w żyłach legendzie miejskiej. Aby ocalić córkę, z którą straciła kontakt, zżerana wyrzutami sumienia matka musi odkryć przerażającą prawdę kryjącą się za legendą miejską o mściwej, demonicznej czarownicy. Jeśli zapukasz jeden raz, obudzisz ją. Jeżeli zapukasz dwa razy – powstanie z martwych. Udaj się na wyprawę w głąb wielkiego dworu i wchodź w interakcje z prawie wszystkimi obiektami, jakie tam znajdziesz. Aby znaleźć i uratować swoją córkę, w poszukiwaniu ukrytych wskazówek zaglądniesz do wszystkich zakamarków starego dworu. Stając do walki lub starając się uciec przed otaczającym Cię koszmarem, będziesz korzystać z różnych przedmiotów. Gra oparta jest na filmie „Don't Knock Twice” z Katee Sackhoff („Battlestar Galactica”) w roli głównej, w reżyserii Caradoga Jamesa („The Machine”).