Drageus Games S.A. and Hydra Games S.A.Inne
DON'T BE AFRAID Nazywasz się David, masz 11 lat... i to koniec twojego niewinnego dzieciństwa. Obudziłeś się w ciemnym, zimnym pokoju. Mimo ciemności próbujesz rozpoznać otoczenie, ale na próżno. Nie wiesz gdzie jesteś. Wokół słychać przerażające dźwięki, przepełnia cię poczucie bezradności. Za bardzo się boisz, aby błąkać się samotnie po tym przerażającym miejscu...ale musisz. Twoje wspomnienia powoli wracają. Pamiętasz dziwnego mężczyznę... w masce. Czy to on cię porwał? Gdzie jest twój oprawca? Strach przed nieznanym motywuje cię do działania. Desperacko próbujesz znaleźć wyjście z tego koszmaru. Najgorsze jest to, że ciągle czujesz się przez kogoś obserwowany. I ten ktoś czerpie z tych obserwacji ogromną przyjemność. Pamiętaj, że los ofiary jest przesądzony, gdy trafia ona w ręce sadystycznego psychopaty. Jeśli chcesz przeżyć, musisz dorosnąć. Szybko. THE GREAT PERHAPS The Great Perhaps to gra logiczna o podróżach w czasie, opowiadająca o przygodach astronauty, który powraca na Ziemię wyniszczoną naturalnymi kataklizmami. Na miejscu, pośród ruin, odnajduje on nietypowy skarb – starą lampę, w której świetle można ujrzeć wizje zamierzchłych czasów i która pozwala na przenoszenie się w przeszłość. Doświadcz podróży w czasie – między opustoszałymi, ponurymi krajobrazami postapokaliptycznej Ziemi a jej minioną, barwną przeszłością. Na naszego bohatera czyha masa niebezpieczeństw – zarówno na zniszczonych pustkowiach teraźniejszości, jak i w trakcie podróży w przeszłość. Pomóż mu w jego poszukiwaniach, poznaj przyczyny katastrofy i ocal planetę! --- Część tego zestawu może wymagać ręcznego zainstalowania (w sekcji „Gry i aplikacje”).