Doktor Who – zestaw skórek do Minecrafta II
Poprzez wiry czasoprzestrzeni przybywa do nas drugi już zestaw minecraftowych skórek z Doktorem Who. Ponad 50 postaci z wszystkich okresów serialu, jak Doktorzy nr 2, 3, 8 i 10, Donna Noble, kapitan Jack Harkness, K9, brygadier Lethbridge-Stewart, Diabeł Morski oraz Cybermeni – wszyscy w oryginalnych strojach z lat 60. aż po najnowsze edycje. Karnet jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).