Dodatkowy zestaw DLC
Zawartość dodatkowa do gry DYNASTY WARRIORS 9. Kup przed 12 marca 2018, a otrzymasz 7 dodatkowych kostiumów ▼Jak używać: Na ekranie tytułowym wybierz Gallery - Characters io postać, której chcesz zmienić strój. W kategorii Change Costume wybierz Regular Costume. Podczas gry można przejść do Hideaway i stamtąd wybrać Change Costume, następnie Regular Costume i postać. Tak czy inaczej trzeba dotrzeć w grze do momentu, w którym można wybrać daną postać.