Dodatkowy pełny pakiet kolorów
Ta zawartość do pobrania zawiera dodatkowe kolory dla wszystkich postaci. Każda postać będzie miała 8 nowych kolorów, 2 z nich można używać tylko w trybie offline. Uwzględnia 208 kolorów łącznie z kolorami wszystkich Person. UWAGA: ten pakiet to połączenie Pakietów dodatkowych kolorów nr 1-4. Nie zawiera żadnych dodatkowych nowych kolorów. Te pakiety okularów można również kupować oddzielnie.