Dodatkowy pakiet kolorów nr 3
Ta zawartość do pobrania zawiera dodatkowe kolory dla Yosuke, Aigis i Labrys. Każda postać będzie miała 8 nowych kolorów, 2 z nich można używać tylko w trybie offline. Uwzględnia 48 łącznie z kolorami wszystkich Person. UWAGA: ta zawartość do pobrania jest częścią Dodatkowego pełnego pakietu kolorów.