Doctor Who: The Edge of Reality
Sięgnij po śrubokręt soniczny i wesprzyj Trzynastą Doktor (której głosu użycza Jodie Whittaker). Ocalcie wspólnie wszechświat, spotykając po drodze Dziesiątego Doktora (w którego gościnnie wciela się David Tennant). Weź udział w niesamowitej wędrówce w czasie i przestrzeni, staw czoła przerażającym monstrom i odkryj niewyobrażalną tajemnicę!