Docked - Premium Terminal Tractor Pack
Ciągnik terminalowy Premium cechuje się zmodernizowanym wyglądem, unikalną, wielokolorową skórką ze stylowym wzorem oraz niestandardowymi animacjami wsiadania i wysiadania. Ten ulepszony wół roboczy został stworzony, by się wyróżniać. Jego wymuszony silnik diesla (7,15L, 230 KM) zapewnia szybsze przyspieszenie i lepsze hamowanie, co przekłada się na płynniejszą i wydajniejszą pracę.