Docked
O grze Docked Odbuduj Port Wake po niszczycielskim huraganie. Wykonuj zlecenia, odblokowuj nowe maszyny i powiększaj infrastrukturę. Dwa sposoby gry: Kampania – Docked to realistyczny symulator portu. Przejmij kontrolę nad suwnicami STS, mobilnymi suwnicami RTG, ciągnikami terminalowymi, reachstackerami i wozami bramowymi. Każda maszyna jest wyposażona w autentyczny system sterowania, o realistycznej skali i fizyce. Tryb swobodny – poznaj nowy tryb gry bez ograniczających misji i skup się na wyładowywaniu statków oraz pociągów. Obsługuj potężne maszyny Od kolosalnych suwnic nabrzeżnych po solidne, wytrzymałe ciągniki – przejmij kontrolę nad flotą potężnych maszyn zaprojektowanych specjalnie do realizacji zleceń. Ostrożnie napinaj liny, aby przemieszczać surowce i optymalizować rozkład masy na naczepach. Precyzyjnie manewruj delikatnym ładunkiem w ciasnych przestrzeniach, gdzie nie ma miejsca na błędy. Zasiądź za sterami maszyn stworzonych z naciskiem na realizm, skalę i precyzję prowadzenia, by z pierwszej ręki zrozumieć, co to znaczy pracować w doku. Wezwanie „Port Wake” Precyzja pojazdów jest kluczowa dla wysiłków odbudowy. Podpisuj nowe kontrakty, aby gromadzić zasoby, a następnie realizuj priorytetowe przewozy ładunków, by wywiązać się ze zobowiązań. Kiedy zużycie sprzętu zacznie go spowalniać, przeprowadzaj naprawy, by utrzymać ciągłość operacji. W Docked każda misja jest kluczowym elementem codziennego życia w porcie. Tryb swobodnej gry Wybieraj zlecenia z planu ładunkowego, rozładowuj i załadowuj kontenerowce, przemieszczaj ładunki między statkiem, placem i koleją, zmieniaj pogodę i porę dnia – bez ograniczeń kampanii.