Docked - Deep Waters
Port Wake jest o krok od uzyskania statusu portu międzynarodowego, lecz jego działanie zakłóca nagle poważny wypadek statku. Rozwiń swoje możliwości z DLC Deep Waters – wyposaż mobilny żuraw portowy, reachstacker, suwnicę STS, suwnicę RMG oraz wóz bramowy w magnes, aby stawić czoło nowym wyzwaniom. Podejmij się dwunastu nowych zleceń i jednej misji oraz ulepsz infrastrukturę portu, aby rozwinąć firmę.