DOA5LR Dane katalogowe LR45
Pobranie tych bezpłatnych danych jest wymagane, aby użyć tej zawartości w grze Dead or Alive 5 Last Round. Zawartość pakietu: „Zestaw strojów kapłanek” *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację.