DOA5LR Dane katalogowe LR15
Aby użyć strojów Outcast Armor autorstwa Tamikiego Wakakiego w grze Dead or Alive 5 Last Round, wymagane jest pobranie tych bezpłatnych danych. *Samo pobranie tych danych nie wystarczy do korzystania ze strojów. *Aby skorzystać z tej zawartości, zainstaluj najnowszą aktualizację.