DmC Devil May Cry: Definitive Edition
Przedstawiamy ostateczną wersję tej cieszącej się powszechnym uznaniem gry akcji z udoskonaloną grafiką w rozdzielczości 1080p, częstotliwością odświeżania 60 kl./s, nowymi funkcjami i całą udostępnioną dotąd zawartością do pobrania. Twórz stylowe kombinacje ciosów, mając do dyspozycji nawet osiem wyjątkowych broni. Przemierzaj demoniczny świat Limbo, towarzysząc Dantemu i Vergilowi w powracającej do życia legendarnej serii Devil May Cry.