DIY Fashion Star: Glow Up!
Z tym DLC odblokujesz: – 2 różne fryzury z pięknymi warkoczami – zakładkę malowania twarzy z 10 różnymi kolorowymi wzorami – od motyli i gwiazd po urocze kwiaty Pofarbuj swoje nowe magiczne włosy i pomaluj twarz korzystając z nowej funkcji!