DIY Fashion Star
Masz nudną starą bluzkę? Przerób, wystylizuj i ozdób ją – a kilkoma trikami krawieckimi zmień w modny top! Zaraz zachwycisz świat swoimi stylowymi umiejętnościami DIY i zafundujesz obserwatorom absolutnie wyjątkową metamorfozę lalki. Bądź kreatywna w super-fajnych projektach ubierania lalek. Użyj wyobraźni projektantki i zamień zwyczajne ubrania w „wow!” stylizacje DIY! Rób selfie w nowych ciuchach DIY i startuj w konkursach selfie! Prowadź własny kanał projektantki mody i wrzucaj filmy ze stylizacjami DIY, by zdobywać rzesze fanów! Funkcje: - Realizuj świetne projekty DIY i zamieniaj stare ubrania w stylowe, nowe zestawy! - Wycinaj wykroje, przyszywaj ozdoby i dodawaj kolor! Uwolnij swoją wewnętrzną fashionistkę! - Prowadź domowe studio marzeń DIY i nagrywaj filmiki z lalkowymi kreacjami, by zyskiwać obserwatorów. Zostań słynną super-stylistką! - Rób zdjęcia lalki w twoich projektach DIY i rywalizuj w konkursach selfie z innymi twórcami! - Zafunduj lalce oszałamiającą metamorfozę: farbowanie, nowa fryzura i makijaż! Dla wszystkich miłośników DIY – uwolnij kreatywność i zanurz się w świecie stylizacji inspirowanych ubieraniem lalek!