Digerati Variety Bundle
Wypróbuj rozmaite gry dzięki zestawowi trzech zupełnie różnych tytułów niezależnego wydawcy Digerati! Zestaw zawiera następujące gry: Animal Super Squad: pędź przez świat pełen niebezpieczeństw i bananów w grze przygodowej opartej na fizyce. Twórz własne poziomy i udostępniaj je społeczności albo graj w kreacje innych graczy. 1979 Revolution: Black Friday: oparty na prawdziwych historiach i wydarzeniach historycznych, nagradzany dramat interaktywny opowiada o wyborze i konsekwencjach, chaosie i ładzie. Verlet Swing: uzbrój się w hak z liną i bujaj się przez surrealistyczne sny w tej pełnej wyzwań grze w perspektywie pierwszoosobowej z oprawą w stylu vaporwave.