Digerati Presents: RPG Bundle Vol. 1
Potrójny pakiet wspaniałych gier RPG wydawnictwa Digerati. Zawartość pakietu: Tower of Time, Stories: The Path of Destinies oraz Sunless Sea: Zubmariner Edition. Tower of Time: Poprowadź drużynę bohaterów do tytułowej Wieży Czasu, strzelistego pola bitwy tchnącego tradycją, tajemnicą i duchem walki. W tej grze niuanse klasycznej rozgrywki RPG łączą się z trudną walką taktyczną. W Tower of Time każda walka staje się zagadkowym połączeniem magii i siły. Stories: The Path of Destinies: W tej grze z gatunku Action-RPG poprowadzisz byłego pirata, Reynardo, przez tętniącą życiem baśniową krainę statków powietrznych, unoszących się w powietrzu wysp i interesujących sprzymierzeńców, dokonując przy tym wyborów, podróżując w czasie i walcząc z wrogami przy użyciu zręcznej szermierki i umiejętności magicznych. Dokonując wyborów, zdecydujesz o losach imperium. Sunless Sea: Zubmariner Edition: POSTRADAJ ZMYSŁY. ZJEDZ SWOJĄ ZAŁOGĘ. ZGIŃ. Stań za sterami parowca w wiktoriańsko-gotyckiej grze fabularnej o odkryciach, samotności i często napotykanej śmierci.