Digerati Card Game Bundle Vol.1
Przedstawiamy zestaw dwóch gier karcianych od Digerati! Zawiera on następujące gry: Frost – karciana solowa gra survivalowa, której akcja toczy się w nieprzyjaznym, skutym lodem świecie, nękanym przez potężne burze. Monster Slayers – karciana gra przygodowa RPG z innowacyjnym, opartym na kartach systemem walki.