Digerati Best Sellers
Potrójny pakiet hitów wydawnictwa Digerati! Zawartość pakietu: Slain: Back From Hell, Snakeybus oraz Sunless Sea: Zubmariner Edition. Zainspirowana heavy metalem bijatyka w stylu arcade z olśniewającą pikselową oprawą graficzną, trudną, oldschoolową rozgrywką i zabójczą ścieżką dźwiękową. Staczaj walki w gotyckim świecie i stawiaj czoła groźnym władcom rządzącym tamtejszymi przeklętymi krainami. Pokonaj ich, aby kontynuować wyprawę lub przegraj i zgiń straszną śmiercią… Absurdalna gra samochodowa w stylu arcade z szaleńczą pogonią za punktami, w której to ty jesteś dla siebie największym zagrożeniem! Mknij po ulicach miast, zabierając jak najwięcej pasażerów, których musisz dowieźć tam, gdzie chcą wysiąść, aby zdobyć punkty, A TAKŻE wydłużyć swój autobus! POSTRADAJ ZMYSŁY. ZJEDZ SWOJĄ ZAŁOGĘ. ZGIŃ. Stań za sterami parowca w wiktoriańsko-gotyckiej grze fabularnej o odkryciach, samotności i często napotykanej śmierci.