Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto powraca z licencją na sondowanie. Obcy najeźdźca wrócił w odlotowej formie. Poczuj psychodelię swingujących lat 60. i weź odwet na KGB za wysadzenie twojego statku-matki. Aby dowiedzieć się, co knują twoi wrogowie, będziesz zmuszony zawierać sojusze z przedstawicielami gatunku, który przybyłeś zniewolić. + Pokaż tym hipisom, kto tu rządzi, za pomocą arsenału klasycznych broni i nowych technologii, takich jak Deszcz Meteorytów + Poznaj Matkę Ziemię lat 60. i obróć jej fikcyjne miasta w perzynę z pokładu swojego niezawodnego latającego spodka + Broń o wiele większego i bardziej otwartego świata przed tymi, którzy chcą pokrzyżować ci plany + Porywaj ludzi z różnych krajów i przerabiaj ich na koktajle DNA, aby ulepszać swoje umiejętności + Zaproś znajomego i przeżyjcie całą historię we dwójkę, grając w lokalnym trybie współpracy dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Zamów już teraz w przedsprzedaży, aby otrzymać samodzielne DLC z rozgrywką wieloosobową „Destroy All Humans! - Clone Carnage” za darmo!