Desperados III
Desperados III to wymagająca, fabularna, taktyczna skradanka osadzona w surowych realiach Dzikiego Zachodu. W tym długo oczekiwanym prequelu uwielbianego przez graczy Desperados: Wanted Dead or Alive główny bohater, John Cooper, połączy siły z uciekającą sprzed ołtarza Kate, podejrzanym płatnym mordercą doktorem McCoyem, olbrzymim myśliwym Hektorem i tajemniczą Isabelle z Nowego Orleanu. Droga do odkupienia błędów z przeszłości Coopera poprowadzi bohaterów przez małe wioski, bagna i brzegi rzek, aż do dramatycznego finału godnego legend Dzikiego Zachodu. Aby wygrać, musisz wykazać się sprytem. Od dobrego planu działania będzie zależeć, czy przetrwasz, czy wylądujesz na czyjejś muszce. Cooper – tułacz, wprawny rewolwerowiec i urodzony przywódca – potrafi bezszelestnie zabijać nożem i ustrzelić ze swoich pistoletów kilku wrogów jednocześnie. Siłacz Hektor nosi ze sobą ogromną pułapkę na niedźwiedzie. Potrafi też pokonać najtwardszych przeciwników, używając swojego nieodłącznego topora. Zimnokrwisty łowca nagród McCoy lubi działać metodycznie. Korzysta z przynęt, gazów usypiających, zatrutych strzykawek i wykonanego na zamówienie pistoletu o dalekim zasięgu. Kate potrafi zwieść niemal każdego mężczyznę, jeśli ma na sobie odpowiednie przebranie. Dyskretnie zabija ukrytym pistoletem. Jest też tajemnicza kobieta z Nowego Orleanu, Isabelle... Połącz wyjątkowe umiejętności każdego z członków drużyny, aby stawić czoła wszelkim przeciwnościom w swoim własnym stylu.