Money for the Vultures Bundle
Dostań się do coraz większego świata Desperados III w cenie jednego świetnego zestawu. W pierwszej części „Szmalu dla sępów” nasza grupa spotyka się ponownie, aby zapolować na ukryte skarby Vincenta DeVitt. W drugiej części „Szmalu dla sępów” nasza grupa powraca do Luizjany, aby rzucić wyzwanie kolejnemu członkowi rodziny DeVitt. W trzeciej i ostatniej części „Szmalu dla sępów” akcja przenosi się do miejsca kochanego przez fanów – owianej złą sławą fortecy bandytów o nazwie Orle Gniazdo.