DESOLATIUM
W tej przygodówce graficznej typu point-and-click będziesz mieć okazję zbadać tajemnicze zniknięcie przyjaciela oczami 4 różnych postaci, z których każda charakteryzuje się własnymi zdolnościami. Poznaj tajemnicę, która poprowadzi cię w kierunku mrocznej ścieżki wypełnionej mitami i stworzeniami rodem z literatury Lovecrafta. Czy "prastarzy", o których czytali, mogą być prawdziwi? Uważaj, bo odpowiedź na to pytanie może doprowadzić cię do zguby, jeśli nie zachowasz należytej rozwagi.