Denshattack!
Śmigaj po szynach w szaleńczym tempie przez pełną kolorów, dystopijną Japonię, zaliczając pociągiem flipy, triki i grindy. Daj popalić wrogim gangom, rozbij w pył podejrzaną megakorporację i przejmij tory w wielkim stylu dzięki swoim zdolnościom i zawrotnej prędkości. Przemierzaj największe miasta Japonii, a także łąki, wulkany i oceany, wykonując ollie, kickflipy i grindy. Gromadź punkty i spróbuj uzyskać jak najwyższy wynik za flipy, triki i pewne lądowanie – a to wszystko w twoim własnym, spersonalizowanym pociągu.