Demolish & Build Classic
Przejmij kontrolę nad firmą budowlano-wyburzeniową. Niszcz różnorodne konstrukcję od drewnianych chatek do gigantycznych betonowych biurowców. Inwestuj zarobione pieniądze na własne projekty budowlane a następnie zgarniaj zyski z wynajmu. Kupuj maszyny i odkrywaj nowe możliwości modyfikując ich wyposażenie. Używaj specjalistycznych narzędzi ręcznych przy pracach wykończeniowych. - Różnorodne maszyny - Otwarty świat pełen zadań - Zaawansowany system demolki - Inwestuj, buduj i zarabiaj - Zarządzaj pracownikami - Naprawiaj uszkodzony sprzęt Dostępne maszyny: Dźwig - umożliwia dostarczanie materiałów do punktów niedostępnych dla innych maszyn. Buldożer- ta ciężka maszyna jest dobra do burzenia małych struktur, wyrównywania gruntu oraz do radzenia sobie z niepotrzebną roślinnością. Mini Ładowarka - mała, ale wszechstronna maszyna. Może kopać, burzyć oraz przenosić materiały. Koparka - służy do demolki, bądź kopania, wystarczy wymienić ramię na odpowiednie. Walec drogowy - użyteczny przy wyrównywaniu gruntów. Półciężarówka - do szybkiego przemieszczania się. Wywrotka - idealna do transportu złomu, bądź piasku. Dźwig gąsienicowy - do demolki nawet najtwardszych konstrukcji. Betoniarka - do wylewaniu betonu w odpowiednie miejsca na placu budowy. Ciężarówka - służy do transportu drewna, cegieł i ścian betonowych.