Deceit 2
Deceit 2 to społecznościowy horror detektywistyczny online. Wzbudzaj strach jako Groza, prowadź śledztwo w roli Niewinnego i rozpętuj chaos jako Przeklęty. Uwięziono cię z przyjaciółmi i nieznajomymi: komu zaufasz, by pomógł ci w ucieczce? DRUŻYNY ZOSTAŃ NIEWINNYM: PRZETRWAJ I UCIEKNIJ - Pozostań przy życiu i przechytrz Grozy — w przeciwnym razie czeka cię ponury los. - Wykonuj zadania na mapie, dzięki którym będziesz coraz bliżej zdobycia klucza pozwalającego na ucieczkę. - Sprawdzaj wszystko, co wydaje ci się podejrzane, i czujnie obserwuj, jak zachowują się twoi towarzysze. ZOSTAŃ GROZĄ: OSZUKUJ I ZABIJAJ - Przekształcaj i unicestwiaj innych graczy, aby uszczuplić szeregi Niewinnych. - Potajemnie aktywuj ołtarze krwi w celu odblokowania silniejszych mocy. - Manipuluj wrogami i oczerniaj ich, aby zwrócili się przeciwko sobie. ZOSTAŃ PRZEKLĘTYM: PRZESZKADZAJ I DEZORIENTUJ - Oszukuj zarazem Grozy i Niewinnych celem uniknięcia podejrzeń. - Zostań prawdziwym wysłannikiem chaosu i wykorzystaj klątwę, aby wygrać po swojemu. - Każda klątwa oznacza unikalne podejście do gry. OPANUJ TAJNIKI RYTUAŁU - Pnij się po szczeblach Ascendencji i zostań mistrzem podstępów. - Odblokuj nowe przedmioty i mutacje, które zapewniają unikalny styl rozgrywki i pozwalają tworzyć rozmaite strategie. - Poszerz swoją kolekcję o spektakularne elementy kosmetyczne dla postaci i przedmiotów.