Deceit 2: Cowboy Pack
Przypnij gwiazdę Szeryfa, który bez wytchnienia ściga sprawiedliwość! Zaufanym rewolwerem zdejmuj cele z dystansu i trop je w cieniu. Ten pakiet zawiera naszą najnowszą rolę Przeklętego, Całun, oraz podstępny nowy przedmiot: Pułapkę na niedźwiedzie. Groza: Szeryf Szeryf był niegdyś samotnym obrońcą uroczego osiedla na pustynnym południowym zachodzie, metodycznym i bezlitosnym w wymierzaniu sprawiedliwości. Pewnego dnia bramy miasteczka zostały jednak tajemniczo otwarte, pozwalając bandytom napaść na osadę i sterroryzować wszystkich mieszkańców. Przy życiu pozostał tylko Szeryf. Dręczony własnymi porażkami, wędruje od miejsca rytuału do miejsca rytuału, próbując pomścić dawny dom i odnaleźć odkupienie albo spokój. Sokole oko Szeryf strzela z pistoletu z dystansu, odbierając trafionym ofiarom Poczytalność i spowalniając je. Gdy Poczytalność ofiary spadnie do zera, Szeryf może z bliska strzelić jej między oczy. Zły nawyk Szeryf głęboko zaciąga się cygarem, wypuszczając wokół siebie pierścień dymu, który spowalnia i odbiera Poczytalność ofiarom złapanym w chmurze. Bieg cienia Szeryf spowija się dymem i znika, na krótki czas znacznie zwiększając szybkość ruchu. Klątwa: Całun Dumny pojedynkowicz z przeszłości, Całun, pragnie tylko jednego: honorowego pojedynku na śmierć i życie! Wzywaj przeciwników jednego po drugim, eliminuj każdego z nich i zostań ostatnim, jedynym ocalałym. Przedmiot: Pułapka na niedźwiedzie Okrutna pułapka stworzona do karania nieostrożnych kroków. Po rozstawieniu czeka, aż ofiara ją uruchomi, po czym zatrzaskuje się z brutalną siłą. Każdy schwytany zostaje na krótko unieruchomiony, otrzymuje obrażenia i staje się podatny na atak, dając Grozie idealną okazję, by się zbliżyć.