Deathbound DLC - Accepted by Death
"Wejdź w przestrzeń graniczną między życiem a śmiercią i odkryj tajemnice unoszącej się w pustce skały. W tym epickim dodatku DLC musisz wyzwolić wielkie esencje 5 bossów reprezentujących pięć etapów żałoby – Zaprzeczenie (Denial), Gniew (Anger), Negocjowanie (Bargaining), Depresję (Depression) i Akceptację (Acceptance) – a potem odblokować ścieżkę do śmierci i odbyć ostateczne starcie z żałobą, czyli Oczyszczeniem (The Purifier) – najpotężniejszym ze wszystkich wrogów. Podejmij wyzwanie w nowym trybie Boss Rush, w którym każda śmierć jest nieodwracalna, a strategia ma kluczowe znaczenie. Pokonaj bossów, zdobądź Mutatory, które wpłyną na twoją następną walkę i odblokuj bramę, aby zmierzyć się z ostatnim nowym bossem. Czy zdołasz pokonać żałobę i zaznać spokoju? "