Deathbound – Ultimate Edition
Oddaj się bez reszty pełni wrażeń z Deathbound. Zostań jedną z pierwszych osób, które stawią czoła kolejnym okropieństwom Akratyi. Zawartość tej edycji: Pełna wersja gry Deathbound: Jedyna w swoim rodzaju drużynowa gra soulslike osadzona w okrutnym świecie konfliktu wiary i nauki. Pakiet skórek Legacies of Ziêminal: Dwie ekskluzywne skórki. DLC „Accepted By Death”: Ponad 3 godziny dodatkowej grywalnej zawartości, dostępnej w późniejszym terminie.